sve značajke programa u nastavku ...
LIMEX d.o.o. Computer &
Software ČAKOVEC, I.G.Kovačića 20
Tel/fax:
040/313-956, Tel: 040/310-596
OIB:74247982766
Programski sustav za optiku i optometriju
Osnovne karakteristike programskog sutava:
Programski
sustav napravljen je
za rad
u Windows programskom
okružju i
kao bazu koristi
SQL Server,
pa je samim
time maksimalno pouzdan
u smislu sigurnosti
podataka.
Sustav je moderan, pregledan, prilagođen zahtjevima korisnika, jednostavan za uporabu i u skladu s važećim zakonskim propisima, što znači da omugućava izradu svih Vama potrebnih dokumenata i izvještaja na način da zadovoljava zakonske propise, a istovremeno da budu maksimalno prilagođeni Vašim potrebama i željama.
Robno knjigovodstvo
- narudžbe dobavljačima (mogućnost
automatskog kreiranja narudžbi npr. naočalnih i kontaktnih leća po dobavljaču).
U narudžbama se prati stanje tj. za svaki artikl postoji kolona naručeno i
isporučeno.
- kalkulacije ili primke (mogućnost
kreiranja iz narudžbe ili direktni unos). Direktni unos je maximalno olakšan
jer se uvijek nude zadnji parametri
kalkulacije za artikl koji se unaša ( nabavna cijena, rabat, cassa
sconto)
- maloprodajni računi (uključeni je modul za fiskalizaciju, mogućnost
slobodnog unosa naziva i cijene prilikom naplate bez utjecaja na stanje
skladišta). Mogućnost naplate karticama i čekovima. Mogućnost kombiniranja više
vrsti naplate po jednom računu.
- izrada svih drugih robnih i evidencijskih
dokumenata (fakture, ponude, predračuni, inventure, povratnice dobavljaču,
zapisnici o promjeni cijene, zapisnici o zamjeni robe, otpisi i sl.)
- mogućnost ispisa zalihe i kartice artikala,
po grupi, zbirno ili pojedinačno
- razne robne i financijske rakapitulacije po
svim dokumentima (npr. po grupi, djelatniku, poreznoj stopi)
- mogućnost exporta svih dokumenta ili
rekapitulacija u pdf ili excel format.
- mogućnost internet prijenosa podataka
između više poslovnica.
- mogućnost ispisa radnih naloga ili vrećica
Optometrijski pregled
- baza podataka klijenata/pacijenata sa
automatskim bilježenjem svih događaja vezanih za pojedinog korisnika (pregled,
recept, račun). Mogućnost unosa neograničenih napomena za svakog korisnika/
pacijenta. Brzo i jednostavno pretraživanje (po prezimenu, mjestu i sl.)
- pregledan modul za naručivanje klijenata/pacijenata
- modul za praćenja smjena po djelatnicima
povezan s modulom za naručivanje
- unos protokola o optometrijskom pregledu
u standardnom obliku, automatsko ažuriranje odabranih artikala u radni nalog.
- unos podataka s recepta za naočale ili
kontaktne leće u standardnom obliku,
automatsko ažuriranje odabranih artikala u radni nalog.
- automatska izrada fakture za HZZO.
-
mogućnost spajanja i direktnog prijenosa podataka s automatskog
dioptrimetra, autorefrakto-keratometra i automatskog foroptera – nije u cijeni
jer ovisi o spojenim uređajima
U cijenu je
uključena instalacija i obuka djelatnika za rad s programskim sustavom po
poslovnici (u sklopu jedne poslovnice instalacija na više računala je u cijeni).
Instalacija
svake sljedeće poslovnice je 50% od prethodne (4.000,00 / 2.000,00/ 1.000,00 i
minimum 500,00 + pdv-a). Mjesečnog ili godišnjeg održavanja nema, a eventualne
naknadne intervencije naplaćuju se po satu rada (150 kn + pdv). Na razvoju
programa rade 3 informatičara,a intervencije su moguće preko interneta ili
dolaskom do poslovnog prostora, ali u tom slučaju treba računati s dodatnim troškom
dolaska.
Cijena 4.000,00
kn
+ PDV 25%
SVEUKUPNO: 5.000,00kn
UVJETI PRODAJE:
Rok instalacije : 10
dana od uplate
Plaćanje : 50%
avans, ostatak po dogovoru
Broj poslovnog računa : 2340009-1110149014 PBZ
U Čakovcu, 13. prosinac 2012.
http://www.limex.hr/
za Limex d.o.o.:
Nenad Toplek, dipl. Inf.